søndag 12. oktober 2008

Ny som blogger

Endelig er jeg også blitt en blogger. Det var ikke det at jeg har vært motstander av blogg, men jeg har aldri tatt meg tid til å lage en egen blogg. Har hatt mer enn nok å holde fingrene i hjemmesider og andre interaktive gjøremål, men den tid er nå altså over. I am a blogger og med dette hører jeg til den store voksende gruppen i verden som ønsker å gjøre sine meninger, holdninger og ideer kjent for alle og enhver som kunne ha interesse av mine tanker. Det er sikkert ikke så mange, men det gjør ingenting.
Har ennå ikke bestemt meg for hva jeg hadde tenkt å legge ut her...time will show.

4 kommentarer:

Marte Ree Nolet sa...

Velkommen etter kjære :), da kan vi jo krangle virtuelt.

roni sa...

Uff, er det dette vi har blogger for? Trodde blogger var noe annet!?

Marte Ree Nolet sa...

Virutell kjærleik?

Anne-Mette og Jan Ove sa...

Hei Ron!

Vil gjerne høre litt mer om Kinks prosjektet.
Hadde selv en kort opptreded med mitt første band i en av guttas 50 årsdag i fjor.
Det var KJEMPEgøy.Skulle gjerne gjort det igjen,men det er ikke lett å få samlet gutta over litt tid.
Jan Ove